Darmowa kampania promocyjna? Niemożliwe? A jednak…
Wkrótce o Porównywarce Cenowej Autoria będzie głośno, niedługo ruszamy z promocją. Pracuje dla nas duża firma reklamowa, która przyczyniła się do sukcesu dużych, znanych projektów. Reklamę skierujemy do setek tysięcy odbiorców, takich, którzy szukają części. Potem odwiedzający Autorię trafią na listę sklepów.
I wystarczy być na tej liście, żeby potencjalni klienci zobaczyli Twoje logo. To się nazywa budowanie świadomości marki…A jeśli Twoja oferta będzie zachęcająca, to możesz liczyć na jeszcze więcej…
Promocja poprzez porównywarki cen to jedna z najskuteczniejszych metod marketingu dla sklepu internetowego
źródło: nf.pl
Wystarczy, że potencjalny klient kliknie w Twoją ofertę i już masz nowego klienta w Twoim sklepie.
I co on zrobi, ten klient, w Twoim sklepie? Może przejrzy inne produkty, może zadzwoni, sprawdzi Twoją lokalizację, a może od razu złoży zamówienie…Tak czy inaczej, masz u siebie klienta, do Twojej wyłącznej dyspozycji.
A że mamy dla Was 3 miesiące absolutnie bezpłatnego i absolutnie niezobowiązującego okresu testowego – otrzymasz to wszystko absolutnie za darmo. Darmowe wyświetlenia Twojego logo i darmowe odwiedziny nowych klientów.
A może to w Twojej okolicy klient szuka odbioru osobistego?
Wielu z gości Autorii ceni sobie odbiór osobisty. Tak, lubią wyszukiwać i zamawiać w Internecie, ale potem tylko odbiór osobisty. A jak odbiór osobisty, to niedaleko, w pobliskim sklepie, przecież dojazd to czas i koszt. Może warto być w pobliżu takiego klienta? Nawet jeśli Twoja oferta będzie droższa od konkurencyjnej, to możliwość odbioru osobistego może spowodować, że klient wybierze zakupy właśnie u Ciebie.
Dopiero zaczynamy, jest jeszcze dużo wolnego miejsca na mapie. Może to miejsce dla Ciebie? Śpiesz się, zanim zajmie je ktoś inny.
Nie tylko cena!
Masz nie najniższe ceny i boisz się, że przegrasz z konkurencją? Mamy dla Ciebie pocieszającą wiadomość! Badania dowodzą, że obecnie nie tylko cena się liczy. Coraz istotniejsza jest jakość obsługi i wiarygodność sklepu.
Dziś walka za pomocą samej ceny to za mało: ogromną rolę w procesie decyzyjnym odgrywa jakość obsługi klienta oraz poczucie bezpieczeństwa internetowych zakupów.
Dlatego porównywarki stawiają w coraz większym stopniu na narzędzia mające na celu budowanie i umacnianie marki sklepu jako godnego zaufania i spełniającego oczekiwania klienta w kwestii realizacji zamówienia.
źródło: jw.
Dlatego Autoria udostępnia narzędzia umożliwiające ocenianie i opiniowanie sklepów. Dostępne są także inne funkcjonalności mające na celu uatrakcyjnienie oferty sklepu, takie jak możliwość zaprezentowania dowolnego tekstu przy ofercie (np. związanego z bieżącą promocją) lub oznaczenie sklepu jako stacjonarny (co dodatkowo zwiększa wiarygodność sprzedającego).
Dodaj komentarz