Klient stał się wygodny

Masz sklep motoryzacyjny, a kierowca szuka części do swojego auta. I co on robi, ten klient, na razie potencjalny? Oczywiście, odpala Internet i szuka, porównuje, wybrzydza. Dla niego to oszczędność czasu i wygoda. Uniwersalne porównywarki cenowe odwiedza już powyżej 60 proc. wszystkich e-klientów. I ten odsetek rośnie.

Autoria.pl – proponujemy coś nowego, porównywarkę nastawioną wyłącznie na motoryzację, na autoczęści. To po pierwsze. Po drugie, gwarantujemy wiarygodny i precyzyjny dobór części do pojazdu, z konkretnym silnikiem, skrzynią biegów, napędem na jedną lub obie osie. Po prostu pracujemy w oparciu o TecDoc, ot cała tajemnica.

Po trzecie, koszt ściągnięcia takiego klienta wychodzi naprawdę niewielki, wręcz w granicach kilkudziesięciu groszy netto. A niedługo rozpocznie się 3-miesięczny okres darmowej promocji. Warto być pierwszym sklepem w regionie. O zakupie może przecież zaważyć np. możliwość osobistego odbioru w pobliskim punkcie. Dodajmy, że promocja do niczego nie będzie zobowiązywała. Warto jednak wciąż pamiętać, o tych ponad 60 proc. korzystających z porównywarek. Może to być alternatywa, a na pewno uzupełnienie innych mediów promocyjnych, reklam w wyszukiwarkach internetowych.

Klient kupuje w internecie

Photo by NeONBRAND on Unsplash.

Ceny i tak są jawne

A że wszyscy zobaczą na Autoria.pl, jakie masz ceny? Żadna nowość, jeśli handlujesz w Internecie, to konkurencja już zna Twoje ceny, być może nie gorzej od Ciebie. Od tego nie da się uciec w erze Internetu. A jak jeszcze nie masz sklepu internetowego, niewątpliwie omija Cię prawdziwy handel w kanale, który staje się standardem.

Poza tym klient – na szczęście – nie zawsze spogląda jedynie na cyferki, liczą się nie tylko najtańsze części. Znaczenie ma także możliwość osobistego odbioru połączona ze sprawdzeniem części, możliwość zwrotu, wiarygodność sklepu na podstawie ocen innych konsumentów, termin realizacji, długość gwarancji, jakość obsługi. Szerokie pole do popisu.
A nawet jeśli trafi się klient, który poza ceną nic innego nie chce widzieć, to zgadnij gdzie kupi część, która u Ciebie – kilometr od domu klienta – kosztuje 30 zł, a u konkurencji z sąsiedniego województwa 25 zł? Doliczając koszt dostawy z odległego sklepu, skromnie szacując: 10-15 zł – lepszą ofertę masz Ty!

Techniczne szczegóły

Konkretnie wygląda to tak. Prosimy na początek o krótkiego maila na kontakt@autoria.pl. Utworzymy dla Państwa konto i prześlemy szczegóły dotyczące integracji z Autoria.pl. Jest przygotowana integracja z oprogramowaniem sklepowo-magazynowym, moto-firma https://moto-firma.pl. W skrócie – sprowadza się to do udostępnienia i aktualizowania odpowiednio przygotowanych plików, zawierających przede wszystkim informacje o cenach i dostępności towarów. Autoria będzie regularnie sięgała po te pliki i aktualizowała informacje.

Po darmowym, próbnym okresie płatność będzie następowała w przedpłaconym modelu CPC (cost per click), tylko za kliknięcia w link prowadzący do oferty w Twoim sklepie, podobnie jak w typowych porównywarkach cenowych lub Google AdWords. Nie ma żadnego abonamentu ani stałych opłat. Zapoznaj się z cennikiem.

Kokpit sklepu ecommerce

Autoria oferuje Ci kokpit zarządczy, w którym zobaczysz kto, kiedy i na które Twoje strony wchodzi (zdjęcie stockowe).

Autoria.pl – Porównywarka Cenowa Części
PRECYZYJNI W KAŻDEJ CZĘŚCI


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *