Nie tylko cena się liczy dla konsumenta przy wyborze oferty. Ważne są także opinie i oceny danego sklepu (kwestia bezpieczeństwa transakcji i komfortu), informacja, czy sklep jest wyłącznie sklepem internetowym, czy także fizycznym sklepem stacjonarnym (większe poczucie pewności, wyższy poziom obsługi klienta), a także wszelkie dodatkowe korzyści, które można otrzymać podczas zakupów, np. gratisy, darmowy transport, itp. O tych sklep może poinformować klientów publikując swoje indywidualne hasło reklamowe.

Oceny i opinie

W Autorii funkcjonuje system ocen i opinii sklepów. Można otrzymać od 1 do 5 gwiazdek, które następnie są prezentowane na profilu sklepu i przy każdej ofercie. Aby dodać opinię należy skorzystać z formularza opinii, który znajduje się pod indywidualnym linkiem dla każdego sklepu: https://autoria.pl/blog/oceny-i-opinie-nazwasklepu.

Sklep stacjonarny

Status sklepu stacjonarnego wyróżnia pozytywnie sprzedającego. Fizyczna lokalizacja oznacza dla klientów możliwość osobistych odwiedzin bez konieczności umawiania się na odbiór towaru, skorzystanie z porad sprzedawcy, czy możliwość zakupu podstawowych towarów „z ulicy” (np. płyn do chłodnic lub olej silnikowy). Takie zalety często powodują, że klienci wybierają ofertę sklepu stacjonarnego mimo nieco wyższych cen.

Aby status „sklep stacjonarny” pojawiał się na profilu sklepu, a także przy ofertach, należy zaznaczyć odpowiedni check-box na profilu sklepu.

Hasło reklamowe

To krótka dodatkowa informacja skierowana do klientów. Może to być dowolna treść pozwalająca się wyróżnić spośród innych sklepów. Może to być informacja o dodatkowych benefitach związanych z zakupem, takich jak gratisy, dodatkowy upust od większych zakupów, program lojalnościowy, czy inna promocja.

Aby dodać tekst należy wpisać go w odpowiednim polu na profilu sklepu. Test jest ograniczony do 50 znaków.

Oceny, sklep stacjonarny i hasło reklamowe – tak to widać.